U sezoni pred nama AdmiralBet ABA liga trebalo bi da bude još zanimljivija na terenu, Milija Vojinović najavljuje i druge promene. Direktor regionalnog takmičenja je u intervjuu za Mozzart Sport najavio da će u bliskoj budućnosti nagradni fond za učesnike postati realnost.

Iako to pitanje nije u mom domenu, ono što mogu da kažem je da je nagradni fond realnost ABA lige i nešto što će joj dati još jednu dimenziju više, odnosno iskorak sa kojim će potvrditi status idealnog okruženja za klubove. Lista impresivnih svetskih brendova koji vide ABA ligu kao odličnog partnera i okruženje za promociju, svakim danom je sve veći. Ne mogu sada da kažem o kojim brendovima se radi, ali će ABA sponzorska porodica naredne sezone takođe biti još jača i impresivnija. Slede nam i novi razgovori za TV prava, što sve vodi, do toga da ABA liga više neće biti samo kvalitetna liga koja je besplatna za klubove, već i liga koja klubovima donosi ekstra profit. Ne bih sada licitirao sa ciframa, ali svakako da će se plus lige pisati sa sedam cifara. A, kako će ići distribucija to je isključivo u nadležnosti vlasnika.

To je neko buduće, željeno stanje, Vojinović uverava da je i aktuelno sasvim dobro u pogledu finansijskog i marketinškog aspekta.

Ako danas govorimo o sedmocifrenom plusu, onda je jasno da se ABA liga i kao poslovni projekt pokazala kao idealna sredina za klubove. Ogroman pomak je napravljen na tom polju u poslednjih par godina, i to se jasno vidi po broju sponzora i partnera. Dovoljno je reći da je ABA liga u ovom trenutku prodala kompletan marketinški prostor za kojim raspolaže i sada smo na slatkim mukama da tražimo nove projekte i platforme da zadovoljimo veliko interesovanje postojećih, ali i novih sponzora.

Shares: