Prethodnih dana Partizan je bio u centru pažnje zbog očiglednih razmimoilaženja predsednika kluba i odlazećeg trenera. Jedna od kritika koju je Željko Obradović izneo na račun kluba odnosila se na način organizacije putovanja na megdan Dubaiju na samom početku sezone.
Podsetimo, još tada, odmah nakon utakmice Obradović je pominjao način na koji je ekipa putovala, da bi se na to vratio još jednom tokom nedavnog obraćanja. Među kritikama iznesenim na račun Ostoje Mijailovića i kluba jedna se odnosila na to što je navodno Obradoviću rečeno da se nema novca za čarter, dok tim nije dobio ni biznis klasu, što je bilo predmet sporenja, a sada je ponovo izneseno u javnost.
Tada je Mijailović rekao da je to shvatio kao šalu, dok Obradović tvrdi da im se od tog momenta odnos pokvario. Sada, Sportal iznosi podatke o izdacima koje je Partizan imao za čarter letove u prethodne tri i dosadašnjem toku ove sezone, kao i planiranim do kraja aktuelne sezone.
SEZONA 2022/23
Bilbao (Vitorija) 69.000
Madrid 76.800
Ljubljana/Lion 65.700
Tel Aviv 79.900
Valensija 64.600
Kaunas 51.700
Bolonja/Milano 77.300
Split 22.500
Nica (Monako) 67.800
Madrid 2 104.500
Zadar 15.500
Ukupno: 695.300,00 eur
SEZONA 2023/24
Tel Aviv 103.500
Kaunas 71.500
Vitorija/Split 79.100
Valensija/Madrid/Zadar 104.300
Nica/Bolonja 94.300
Barselona 58.900
Ukupno : 511.600,00 eur
SEZONA 2024/25
Vitorija 97.500
Madrid 110.000
Zadar 29.600
Lion/Milano 108.600
Bolonja/Nica 98.600
Kaunas 50.000
Ukupno: 406.550,00 eur
SEZONA 2025/26
Vitorija/Madrid 168.000
Planirano:
Kaunas 40.000
Valensija 59.000
Nica/Barselona 91.000
Bolonja 64.800
Tel Aviv: 110.000
Ukupno: 522.800 eur
UKUPNO ZA ČETIRI SEZONE = 2.146.250,00 eur
U iznošenju ovih podataka Sportal se poziva na ljude u Humskoj koji su zaduženi za organizaciju putovanja. Dodaje se i da je sportski sektor taj koji pravi plan putovanja u odnosu na raspored tokom sezone.







28 Miliona evra ove sezone?
2 i po miliona evra za 4 godine?
I vi se sprdate sa nama jel da? Za 4 godine je 2,5 mil € a jel u to ulaze i karte za navijače koje nisu bile ispod 500€ po gostovanju svi smo dobijali ponude od kluba pa znamo, tele sport pre nego da objavite plačeni tekst možda bi mogli i da proverite?
Kako vas nije sramota?! Čovek je rekao za konkretan let, a ne da nisu nikada leteli čarter letovima. Baš nisko, šta ćete, mora da se lebac da se zarađuje, ko mari obraz !?
Ne verujem kakvu besmislenu kampanju vodite, samo gnev navijača navlačite. Od tih 2 miliona za 3.5 godine, dobar deo su pokrili navijači koji na svakom čarteru putuju sa klubom, ispod 500 EUR nikada nije bilo po čoveku. Lično sam bio u Valensiji i Vitoriji! Svi klubovi EL idu čarterima na određena gostovanja jer ne postoje direktne linije za sve destinacije, ili kada je raspored zgusnut. Minimum pismenosti je dovoljno da se izračuna da je godišnji trošak čartera oko 600.000 EUR, ali od toga treba skinuti prihode od prodaje karata za čarter navijačima – to ste namerno izostavili jel da? Ako je klubu sa budžetom od 25+ miliona EUR (kako se javno prezentuje) problem da pokrije 300.000-400.000 EUR godišnje za čartere, ne više od toga kada se odbiju prihodi od navijača , onda su opcije ili povratak u Evrokup ili formiranje novog UO koji neće lagati nas koji plaćamo karte radi “mira u zemlji”, već će umeti da obezbedi uslove koji su jednaki ciljevima koje postavljaju pred trenera i igrače poput plasmana u top 6 (i to sa ovom raspalom bandom od ekipe). Nikad se tužniji nisam vratio iz Arene nego sinoć nakon pobede – ono je bio poraz sporta, kluba i društva u celini. Ali kada vidimo ko danas upravlja biznisima i klubovima u Srbiji, karakterne crte tih osoba i njihovim bliskih saradnika, svako sa malo mozga razume o čemu se radi. Uglavnom, ako ovaj UO ostane, sledeće godine sledi ozbiljan posete i sezonskih, pričam bar o sektoru 215 gde se svi poznajemo i pričamo o ovome. Pa neka Vučić pomaže i dalje, može i tu da dovede svoje navijače, pa uživajte zajedno.